دمجلاتو دافغانستان اسلامي امارت وب سایت
کتابتون

کتاب ارزشمند «پیشتازان کاروان جهاد» از چاپ برآمد

جای بسی افتخار است که از چاپ کتاب ارزشمند «پیشتازان کاروان جهاد» به زبان دری خبر می دهیم. کتابی که حتما علاقه مندان بسیار در بین اهل علم و ملت مجاهد پرور ما داشته و به تشنگان دریای علم و دانش یکی از بهترین سوغاتی های معاصر خواهد بود.

این کتاب که در اصل برگردان و ترجمه از پشتو به فارسی است، اثر برادر دانشمند محترم قاری سعید صاحب است که توسط برادر پژوهشگر محترم مولوی انعام الله حبیبی سمنگانی صاحب به زبان سلیس دری ترجمه گردیده و در اثر سعی و کوشش ادارهٔ تالیف و ترجمه کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی، در صحافت عالی و کاغذ زیبا در ۴۵۹ صفحان زیور طبع و چاپ یافته و اینک در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

این کتاب ارزشمند، به زندگینامه و بیوگرافی ۵۰ تن از پیشتازان جهاد مقدس فعلی و کاروان خوش نام و آوازهٔ امارت اسلامی (اعم از شخصیت های بنیانگذار، وزرا، علمای کرام، فرماندهان نظامی و مجاهدین که در یکی از مرحله ها نقش مهم و عمده ای ایفا نموده اند) پرداخته است، و زندگی آن ابرمردان را از زوایای مختلف به قلم کشیده و از مبارزه و جانفشانی بی مثال آنها در راه دین مقدس اسلام یاد نموده است، انداز کتاب قسمی است که خواننده را چنان دلچسب تمام می شود که با مطالعه هر ورق آن مشتاق ورق دگری می شود.

یادداشت اداره ناشر، عرض مرتب و دیباچه مترجم در ابتدای «پیشتازان کاروان جهاد» جا داده شده است.

به امید قبولیت این اثر گران سنگ در جامعه فرهنگی و جهادی، سایت الاماره ضمن تبریک به علاقه مندان، لینک پی دی ایف کتاب را در ذیل آماده کرده و نسخه انترنتی آن را در اختیار عموم می گذارد. با تشکر

(پیشتازان کاروان جهاد را ازین جا داونلود نمائید)

اړوند نور مطالب او مجلې

کتاب “از فراز سنگرها” تازه از چاپ برآمد

Habibullah Helal

د شهید امیرالمؤمنین ملا اختر محمد منصور رح په نوم کتاب چاپ شو!

admin

کتاب «امارت اسلامی به ما چه داده است» تازه از چاپ برآمد

Habibullah Helal